teknologi maklumat

^^

Sunday 2 October 2011

Menghadiri Kursus KSSR Pendidikan Jasmani Tahun 2/2012

   Saya telah menghadiri Kursus KSSR Pendidikan Jasmani Tahun 2/2012 pada 26-9-2011 hingga 29-9-2011.  Perkara-perkara yang dapat saya mengetahui dalam kursus ini adalah cara dan aktiviti yang sesuai dan berkesan untuk mengajar murid-murid Tahun 2, bagaimana menulis RPH Pendidikan Jasmani.
   JU kursus ini telah memberi taklimat kepada kami tentang pengoperasian dan pentaksiran berasakan sekolah (PBS). Selepas taklimat ini, saya lebih jelas dan memahami apa harus saya buat semasa saya mengajar Pendidikan Jasmani di sekolah  pada tahun depan.









   Saya juga akan memberi in-house training kepada rakan-rakan di sekolah. Saya berharap saya dapat menjalankan tugas saya dengan lebih sempurna dan menyampaikan semua info  kepada rakan-rakan sekolah yang saya dapati pada 4 hari kursus ini.

    No comments:

    Post a Comment